Wymiana zakupionego towaru na inny:
W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki sklep internetowy Footloose.pl bezproblemowo wymienia obuwie i konfekcję na inny rozmiar.
• wymiana drogą wysyłkową. Do towaru musisz dołączyć ORYGINAŁ dokument zakupu (np. paragon lub fakturę VAT), który otrzymałeś w przesyłce oraz towar w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu (z metkami, nie noszący śladów użytkowania), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem
Instrukcja wymiany drogą wysyłkową:
1. Wypełnij formularz wymiany, który otrzymałeś razem z przesyłką.
2. Sprawdź, czy w aktualnej ofercie sklepu Footloose.pl znajduje się dostępny rozmiar, na który chcesz dokonać wymiany.
3. Produkt(y) razem z dokumentem odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 14 dni od daty otrzymania towaru).
4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w przeciągu kilku dni, na koszt Klienta, wyślemy inny rozmiar!
WAŻNE !!! Pamiętaj:
1. Wymieniane produkty muszą być fabrycznie nowe i nie mogą nosić śladów użytkowania.
2. Koszty odesłania wymienianego towaru do Footloose.pl pokrywa Klient.
3. Polecamy korzystanie z usług firm kurierskich przy odsyłaniu produktów (bezpieczeństwo przesyłki).
4. Najczęstszą przyczyną wymian jest źle dobrany rozmiar obuwia lub odzieży.
Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep internetowy Footloose.pl
ul. Energetyków 23-25A Lok. 101
20-468 Lublin
UWAGA WAŻNE!!! Zawsze z dopiskiem „sklep Footloose.pl - wymiana”
Zwrot produktów i odstąpienie od umowy:
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie Footloose.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni(*) od daty odebrania przesyłki.
Dla wygody naszych Klientów umożliwiamy dwie metody zwrotu towaru:
• zwrot drogą wysyłkową - do towaru musisz dołączyć ORYGINAŁ dokument zakupu (np. paragon lub fakturę VAT ), który otrzymałeś w przesyłce oraz towar w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu (z metkami, nie noszący śladów użytkowania ), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem,
Krótka instrukcja:
1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką.
2. Nie zapomnij wyraźnie wskazać numeru rachunku bankowego, na który zostanie dokonany zwrot.
3. Towar wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą odeślij na podany poniżej adres. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru.
4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży.
Pamiętaj:
1. Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania oraz nie zniszczone), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
2. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki z towarem, wraz z załączonym dowodem zakupu towaru (np. paragon, faktura VAT). Zwracane towary muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania oraz zniszczenia ), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem.
Adres do wysyłki :
Sklep internetowy Footloose.pl
ul. Energetyków 23-25A Lok. 101
20-468 Lublin
UWAGA WAŻNE !!! Zawsze z dopiskiem „sklep Footloose.pl - zwrot”
(*) Zasady zgodne z Ustawą z 2 marca 2000 roku z pózniejszymi zmianami "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"
Reklamacje produktów kupionych w sklepie Footloose.pl:
Na wszystkie produkty kupione w sklepie footloose.pl Klientowi przysługują uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 1 roku od daty zakupu.
Metoda złożenia reklamacji:
• składanie reklamacji drogą wysyłkową.
Krótka instrukcja składania reklamacji towaru drogą wysyłkową:
1. Wypełnij formularz reklamacyjny.
2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.
3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Pamiętaj:
1. Wypełnij formularz reklamacyjny. Zgłoszenia bez formularza lub z formularzem błędnie wypełnionym nie będą rozpatrywane.
2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient.
3. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep internetowy Footloose.pl
ul. Energetyków 23-25A Lok. 101
20-481 Lublin
UWAGA WAŻNE !!! Zawsze z dopiskiem „sklep Footloose.pl - reklamacja”
Bądź na bieżąco